Måndag morgon - ny vecka, nya tag

Publicerat 2014-09-29 kl. 07:56:20 av Isabel Håkansson
Right know, kör på oplattat & ofixat hår idag. Så skönt!

Godmorgon lovies ♥ Haha, jag och alla mina miljoner smeknamn på saker och ting. Idag är det måndag, vilket betyder en ny vecka, nytt kapitel och nya tag. Det var en jobbig kväll igår, allt kändes jobbigt och tungt - men nu blickar jag över det och går vidare. Min to-do lista idag är proppfull, for real. Först går jag i skolan, sedan efter skolan ska jag hem till pappa och plugga lite moppeteori och efter det har jag utvecklingssamtal med en utav mina mentorer och mamma. När utvecklingssamtalet är gjort så ska jag, mamma, pappa och Pernilla käka middag ihop, det var ett BRA tag sen ska ni veta.. så det ska bli väldigt mysigt.
 
Ikväll så ska jag till stallet och fixa där som vanligt. Smörja sadeln och ge Snobben en grundlig rykt, linimentera ordentligt och sist av allt skritta ut och sträcka lite på Snobben som jag tror kan ha lite träningsvärk efter igår. Nu hinner jag inte skriva mer, tyvärr. Skolan väntar 10 minuter bort och min första lektion ringer in om sisådär 10 minuter. Ha en GRYM dag, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback