Lovely friday ♥

Publicerat 2014-09-05 kl. 17:21:00 av Isabel Håkansson
Med glittriga naglar iklädd i springbyxor efter att ha haft idrott som sista lektion så välkomnar jag helgen.
Trots att vår längsta skoldag med dem jobbigaste lektionerna är just på fredagar, så älskar jag dem - det är en sån känsla & en sån jäkla lycka varje fredag, dan innan helg liksom. Idag har det varit SJUKT varmt ute, så det blev slush i solen och inga jackor, sjalar eller stickade tröjor så långt ögat kunde se.. hm, var det inte höst härom dan, eller? ;) Sveriges väder är ju känt för att kunna skifta snabbt som vinden, så jag är inte förvånad.
 
Jaja, inte mig emot med några veckor extra sommar i alla fall, tvärtom. Jag älskar med betoning på ÄLSKAR sommaren. Kom hem runt halv 5 efter skolan hur som helst och har sen dess käkat lite mellis och ska nu bege mig upp emot stallet efter 2 dagars uppehåll därifrån. Jag känner mig helt lyrisk över att jag äntligen ska få pussa på Snobbens mule, rida och få pyssla om honom igen & det är SÅ härligt att få känna så. Snobben är verkligen min number one alla gånger, ibland sätter jag honom före mig själv till och med.
 
Ikväll blir det myskväll med syrran. Ska baka muffins och se på alla paradise hotel och bigbrother avsnitt som vi missat under veckan hos pappa, så vi kan kalla det ett phbb maraton, hihi. Jag är in love med livet just nu, alltså. Allt känns så himla roligt och fullkomligt underbart, ville bara få det sagt. Ha en fortsatt bra dag nu, vi hörs ikväll och det vet ni.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Umgås du aldrig med vänner?

2014-09-05 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback