♥ Lite snyggt till hösten ♥

Publicerat 2014-09-26 kl. 15:30:00 av Isabel Håkansson
- Vågigt hår med slingor, WOW vad det är snyggt om ni frågar mig. Speciellt om håret är tjockt så tycker jag det är hur snyggt som helst med ett vågigt svall. Något ljusare slingor i ett mörkt hår, eller mörkare slingor i ett ljust hår.. mums. 
 
- Basic kläder. Ett par svarta jeans, en stickad tröja och nån snygg klocka ihop med converse/kängor är höstens basic-outfit, och nu talar jag för mig själv. På andra kan jag tycka det är uursnyggt med linnen och långa cardigans, tights och kjolar, men det går inte hem på mig alls.. 
 
- Mörkare toner på nagellack. Svart, grått, beige eller andra något mörkare toner gör sig väldigt fint på naglarna nu när hösten kommit och smygit sig på. Nog för att jag trivs bättre i vanligt lackade, ljusrosa, glittriga naglar, men whatever ;) 
 
- Primeboots. Höga eller låga primeboots, alltså åååh vad jag vill äga ett par sånna innan jag dör. Dem är SÅ sjukt snygga och går att matcha ihop med allt i princip. Jag personligen tycker dem bruna med guldig dragkedja är snyggast.
 
- Ljusslingor, doftljus och snygga ljuslyktor är ett måste för mig på hösten. Dock har jag valt att inte sätta upp nån ljusslinga i år då vi så småning om kommer att flytta, men doftljusen och ljuslyktorna står på sin plats i vanlig ordning. Ingen riktig höst utan dem, hehe. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback