Hejdundrandes huvudvärk och en förkylning

Publicerat 2014-09-24 kl. 09:41:46 av Isabel Håkansson
Idag vaknade jag upp med världens mest irriterande förkylning och en hejdundrandes huvudvärk, så med andra ord så stannade jag hemma från skolan och låter denna dag istället bestå av plugg nerbäddad i sängen varvat med serietittande. Skolan är verkligen i full gång nu och läxorna, proven och redovisningarna kommer in som på ett rullande band, en efter en. Bara idag så har jag b.la spanska och matte att plugga på, samt en SO-uppgift som ska finslipas och skickas in. 
 
Sanna rider Snobben idag, dem ska ut och trimma dressyr om underlaget är mjukt och om inte så blir det en mystur i skogen. Philip får en välförtjänt vila och blir ryktad istället, det är han värd. Nu har jag all tid i världen för bloggning och tänkte då faktist skriva ihop lite grymma inlägg till er, kommentera andra bloggar & sprida lite positiv energi denna onsdags förmiddag! Har ni nån bra blogg ni vill tipsa om, eller varför inte er egna? Kommentera nedanför så blir jag superglad, och jag kan garantera er en och en annan kommentar! 
 
Nu - krypa ner i sängen med ett stort glas isvatten och beta av lite plugg. Stay tuned. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får gärna kika in på min blogg, thirtyeight.blo.gg :)

2014-09-24 @ 11:47:08
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Emilia

Du är grym och min inspirationskälla helt klart. Ingen blogg media utan dig isabel<3

Svar: åh, vad glad jag blir. puss <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-24 @ 16:38:31
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Amalia

Superbra blogg du har! Inte följt så länge men den är helt klart en blogg jag inte kommer släppa!
Krya på dig btw ;)

Svar: Åh vad roligt! Glad jag blir, och tack hehe ;)
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-24 @ 19:55:59
URL: http://wahlrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback