Har man alltid tid..?

Publicerat 2014-09-06 kl. 12:04:00 av Isabel Håkansson
"Umgås du aldrig med vänner?"
 
Jag fick en fråga utav en anonym person igår eftermiddag. Frågan i sig var inte otrevlig, men just att personen bakom frågan var anonym får mig SÅ irriterad och gör genast att kommentaren låter nedlåtande och som något negativt. Tillbaka till frågan då - umgås jag aldrig med vänner? Jo, varje dag actually. Jag går i skolan och umgås med vänner dagligen. Visst, jag umgås inte med vänner efter skolan utan det gör jag kanske 1/2 gånger i veckan. MEN då frågar jag DIG, läser du inte min blogg?
 
Jag har 2 hästar, jag bor varannan vecka mitt ute på landet och då har jag inte alltid skjuts etc. Jag har inte alltid tiden att kunna stanna inne i stan efter skolan tills sent på kvällarna och det är ett beslut jag tagit själv genom att ha 2 hästar, liksom. När man har häst så gäller det att prioritera, så jo - jag umgås med vänner varje dag i skolan, nån dag i veckan efter skolan och princip varje helg.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback