Godmorgon, lovers

Publicerat 2014-09-25 kl. 10:53:15 av Isabel Håkansson
 Dagarna blir allt kallare, luften krispigare och löven gulare.. hösten är här. Kan inte låta bli att tycka det är helmysigt, fastän jag vet hur det är tvinga på sig själv 700 jackor, täckbyxor och vattentåliga skor för att sen gå upp till stallet i 10 minusgrader och rida i backsvart mörker med stjärnorna som bästa vägledare.. Jag längtar inte efter vintern, absolut INTE. Men hösten är rätt okej ändå, synd att den alltid varar så kort tid. 
 
Hur som helst, GODMORGON ♥♥ Hur mår ni idag? Jag mår bra psykiskt, men desto mindre fysiskt.. Jag har konstant huvudvärk, och känslan när jag vaknar är verkligen outstanding. Allt snurrar och jag är yrare än när jag åker snurrkarruseller på grönalund, haha. Förhoppningsvis blir det bra snart.. har inte tid att ligga efter i skolan och vill inte behöva ställa in nånting i helgen, buhu. 
 
Dagen idag blir med andra ord rätt lugn, vila, sova, plugga, stallet och ännu lite mer vila beskriver min dag rätt bra. Bloggen ska även förberedas med tidsinställda inlägg inför helgen och jag lär svara på lite mejl jag fått under veckan men skjutit upp att svara på. Ett utav mejlen är riktigt intressant och kommer förhoppningsvis att gynna på mig, er och företaget inom en snar framtid. Stay tuned bloggers, vi hörs snart. 
Gör nånting bra utav dagen, ni är hel-grymma!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback