Godmorgon blogfriends!

Publicerat 2014-09-14 kl. 09:45:21 av Isabel Håkansson

Right now ↑

Godmorgon hörni, peppade på dagen? Det är jag! Hoppas ni slipper söndagsångest och istället unnar er en skön "fixar-söndag" inför kommande veckan, det brukar vara otroligt skönt. Själv så har jag studiedag både imorgon och på tisdag, så det blir en lång helg för min del - hivefive på den! So yes, jag är glad, lycklig och pepp på vad den här söndagen har att erbjuda. 
 
I skrivande stund så befinner jag mig i Stockholm, sittandes i köket och äter en vaniljyoghurt ihop med honungscrunch vilket är supergott & en bra start på dagen. Och för att klargöra saker och ting: Min pappa driver företag i Stockholm och bor i sin lägenhet här nere varannan vecka då han inte har mig och Pernilla. Mamma bor kvar hemma i huset ute på landet. Och sen har pappa skaffat ett hus inne i stan (i Sala) så att han ska kunna ha hand och träffa mig och syrran varannan vecka. Jag veeet, det är superrörigt och det var betydligt lättare att bara ha ett enda hus liksom, men nu blev allt som det blev och min värsta mardröm blev verklighet. I've learned to live with it.
 
Nu - käka upp det sista som finns kvar av yoghurten, checka lite kommentarer och svara på dem, se till så att det rullar upp tidsinställda med jämna mellanrum under dagen och tillsist sätta upp håret i en hög tofs. Pappa och jag ska göra lite ärenden inne i Stockholm City innan vi rullar hem emot Sala igen. Ha en bra dag mina vänner!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback