Godmorgon ♥

Publicerat 2014-09-07 kl. 10:48:50 av Isabel Håkansson
Godmorgoooon!
 
Pigga & glada? I am! Jag har varit vaken sen klockan 7 imorse för att släppa ut hästarna och få pussa dem god morgon, så mysigt. Philip var verkligen på hugget idag, trippade ut till hagen och tog ett litet varv i galopp innan han sprang till morgon höet som låg utspritt i diverse högar i deras såkallade "hösthage". Snobben däremot var morgontrött & sur, haha. Han speglar verkligen mig på fläcken, min lilla Snobb. Jag är glad att jag har dem egenskaper respektive svagheter som jag har, annars hade jag aldrig träffat mig själv i en annan kropp.. ♥
 
Sandra anlände till mig imorse vid 9 bläcket och då tog vi en tur ut med hennes moppe. Alltså jag LÄNGTAR IHJÄL mig tills jag har skrivit slutprovet, klarat det och finally får rulla ut min egna moppe ur skjulet och köra iväg. Ännu en gång, längtar ihjäl mig. Anyways, vi ska iväg till Västerås för att hitta på nånting. Antingen ska vi bada eller så ska vi till Aros-fortet, bara för att vi känner för att vara lite barnsliga idag, haha.
 
Ikväll blir det ridning på Snobben eventuellt. Snackade med Mickis angående Snobbens hov igår, och hon sa att det bara var att rida på sålänge inte sprickan blir större. Imorgon ringer vi vår hovslagare och bokar tid hur som helst, det är ändå dags att fixa fötterna på båda hästarna strax. Nu vet ni hur läget ligger till för mig idag, hur är det med er bloggers?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback