Första hejet idag ju ♥♥

Publicerat 2014-09-02 kl. 15:47:57 av Isabel Håkansson
Heeeeej! Äntligen är jag hemma från skolan, pjuh. Dagen har varit SÅ seg och SÅ tråkig, skolan är lärorik och bra på många sätt - men även så, så jobbig, tröttsam och tråkig ibland. Iallafall, nu är jag hemma och sitter i köket hemma hos papi och väntar på att min mat ska bli klar. Pernilla sitter mittemot mig med en vit iPad som hon surfar omkring på samtidigt som hon snackar och gör mig sällskap, pappa springer runt med en öronsnäcka i högra örat och snackar med kollegor och kompisar, allt det medan kaffemaskinen jobbar och puttrar. Välkomna hem till mig!
 
Har rätt mycket att göra idag faktiskt.. allt ifrån stallfix till plugg inom moppeteorin ska bockas av innan jag går och lägger mig ikväll. Känns bra trotsallt att vardagen är igång och schemat är fullt med roliga saker att göra trots allt. Jag får ju panik av att bara sitta hemma, så för mig är det heeeelt perfekt att ha ett stall att gå till t.ex. Skulle aldrig kunna vara utan en sport och/eller en sattsning, no way.
 
Nåt speciellt ni vill läsa om? Kommentera isåfall! Jag har faktiskt förberett en del inlägg och börjat skriva ner lite tankar och åsikter som jag sparat i utkast. Tankar och åsikter rakt ifrån hjärtat leder oftast till bra inlägg, hoppas inte denna gång blir ett undantag. Nu vet ni vad jag gjort idag och vad jag har framför mig, sååå med det skriver så säger jag hejdå för den här gången! PUSS
Right now.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback