En sjuk fredag..

Publicerat 2014-09-26 kl. 10:50:03 av Isabel Håkansson
Hur roligt är det egentligen, att vara sjuk på självaste fredan? Uuuurtråkigt om ni frågar mig, buhu. Med andra ord så är jag hemma ännu en dag, med en allt för jobbig och irriterande yrsel och skuldkänslor över att jag inte går till skolan. Ska försöka plugga lite idag, både på moppe-teorin och lite på spanskan. Känns verkligen som om jag halkat efter i allt vad skolan, moppeplugg och livet heter, vill bara bli frisk och ta tag i allt.. NU. 
 
Hur som helst, gick upp vid halv 7 imorse för att känna ifall jag kunnat gå till skolan idag, men icke. Både mamma och jag var överrens om att jag skulle vara hemma en dag till. Så jag gick och la mig igen och vaknade upp nu. Startar morgonen med att mixa ihop en energirik smoothie i hopp om att den ska boosta till med lite energi och tillfrisknad. Det känns så fräscht att starta morgonen med en nyttig frukost trots att jag är en sucker för socker, vitt bröd och oboy, hehe. 
 
Tänkte gå och lägga mig en stund till efter att jag skrivit det här inlägget åt er, och sen går jag upp till stallet och fixar där. Kanske rider Snobben lite lätt i paddocken, vågar inte rida ut ifall jag skulle få en yrsel-attack, känns lite riskabelt. Om inte så longerar jag honom i alla gångarter istället, går lika bra det. Skulle dock vara skönt att få känna på honom lite innan söndag, ifall att jag mot alla odds skulle vara med på pay & crossen. Okej bloggers, ha en GRYM dag. Make it shine ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback