En fullproppad söndag..

Publicerat 2014-09-21 kl. 11:32:08 av Isabel Håkansson
Hey hallo bloggers! Alltså, jag har SÅ mycket att göra idag.. Först ska mitt rum städas, dammas, damsugas och få sig en riktig omgång, och sen imorgon kommer en städfirma hit för att finslipa det sista av städningen, tvättar fönster och lite så. Det är nämligen så att på tisdag, så kommer mäklaren hit för att fotografera huset. Blandade känslor faktiskt.. det här huset är liksom en del av mig och min barndom, men samtidigt så känns det som om det inte är förrän vi sålt huset som vi kan gå vidare ifrån allt som varit. Så jag försöker tänka positivt, det är de bästa man kan göra i såna här situationer ♥
 
Hur som helst, min morgon startade i stallet idag igen! Egentligen var det inte tänkt så, men stall-ägaren blev sjuk och med tanke på att vi är dem enda som har hästar i stallet så åkte vi på det, inte mig emot mer än att jag är riktigt trött nu, hehe. Snobben verkade pigg och glad, liiite träningsverk hade han dock. Så idag blir det promenad/jogging ute. Så fort vi släppt ut hästarna så gjorde jag och Pernilla baguetter i ugn samtidigt som vi lyssnade på musik och läste ur min moppe-bok. Bara 1 vecka och 4 dagar kvar tills slutprovet idag.. nervös är bara förnamnet.
 
Nu: Städa, städa, städa. Efter det står stallet högst upp på listan. Vi hörs när jag har möjlighet att klämma in bloggen på schemat helt enkelt, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback