Det här med att vara effektiv..

Publicerat 2014-09-22 kl. 21:09:15 av Isabel Håkansson
Med knut i håret och världens störa duckface på första bilden, en gosig öronbild uppifrån Snobbens härliga rygg där man även får med dem nyblivna höstlöven på bild, stallet in action samt en puss-bild på mig och mitt fina hjärta innan dagens ridpass så kan inget bli fel, right? 
 
Är det bara jag som när jag lovat mig själv att vara effektiv, kommer på mig själv när jag sitter och grundvisiterar hela hästen eller omsorgsfullt penslar in hästarnas hovar helt ovetandes om tiden..? Haha, ibland blir jag GALEN på mig själv.. jag menar, jag kom hem nu? Aja, huvudsaken är att ponnykillarna har tagits hand om och ännu en dag fått motion, omsorg, rykt, gos, mockade boxar och mat - det känns bra i mamma hjärtat ♥ 
 
Både Snobben och Philip skrittades ut idag, backen var helt benhård så det gick inte att göra annat, tyvärr. Jag tog iallafall tillfället i akt och jobbade igenom Snobben ordentligt i skritten. Sidvärsrörelser, varierade former och ännu lite mer sidvärsrörelser beskriver dagens ridpass rätt bra! Det gick bra iallafall och både Philip och Snobben njöt av att få komma ut och sträcka på sig lite, härligt! 
 
Nu däremot är min tidsbudget rätt dålig alltså.. Jag ska så fort det här inlägget är publicerat hoppa in i en varm dusch, tvätta bort dagens smink och smörja in benen i nån god luktande bodybutter, och efter det ska jag svepa in mig i en filt och hoppa ner i soffan för att fördjupa mig i AM-böckerna nån timme innan paradise hotel börjar. Med andra ord lär jag sluta skriva nu, för att kunna hinna med allt annat. Hoppas ni haft en helgrym dag, sovgott så hörs vi imorgon. Love u. 
Publicerat i Allmänt, Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: thelijas.blogg.se

Åh vad fin header du har! :)
Sv; Dom är ju så himla bra också!!
Kram / Thea - Thelijas.blogg.se

2014-09-22 @ 21:42:40
URL: http://thelijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback