Dagen i en punktlista

Publicerat 2014-09-03 kl. 21:32:00 av Isabel Håkansson
5 bra respektive 5 dåliga saker om dagen som passerat ↓
 
Bra:
• Spenderade eftermiddan i Västerås med världens bästa pappa!
• Jättefint väder!
• Såg Idol och åt frozen yoghurt nu för nån timme sen (kvällar när dem är som bäst)
• Åkte till mamma en sväng och hälsade på hundarna och alla djuren där.
• Slutade tidigt ifrån skolan och fick en skön stund för mig själv hemma.
 
Dåliga:
• Det var vissa som drog ner stämningen som bara sjutton i skolan idag, VARFÖR ens?
• Fick inte åka min moppe för pappa, *suck*.
• Kortläsaren på datorn slutade fungera imorse = inga kamerabilder = stressad Isabel.
• Vi har prov imorgon som jag - TYVÄRR - inte pluggat på ännu.
• Har tappat bort en hel kasse med kläder hemma hos pappa som är helt spårlöst försvunnen, hittar den verkligen ingenstans!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men det är bra att jag står både på + och - listan. Älskar dig min lilla vän.. Och du och Pernilla är världens bästa döttrar..

2014-09-04 @ 04:49:54
URL: http://www.bohagsflyttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback