Bättre än alla sorters mediciner

Publicerat 2014-09-25 kl. 21:03:34 av Isabel Håkansson
Osminkad, med en slarvig knut på huvudet och världens yrsel - men FYFAN vad bra jag mår av dessa varelser. Alltså, på riktigt nu. Jag var så himla trött och otagg på väg till stallet, men det ändrades lika snabbt då jag möttes av både Snobben och Philip i hagen, så lugna, så harmoniska och så otroligt säkra i sig själv. Skippade ridningen idag, huvudet höll på att sprängas i hundramiljoner bitar kändes det som.. vet verkligen inte vart problemet sitter.. 
 
Snobben och jag promenerade med Pernilla och Philip bort till fältet iallafall där dem svettades igenom ett pass. Philip har blivit SÅ duktig, han tar galoppfattningar på direkten, orkar galoppera på och hålla galoppen tills man själv väljer att sakta av, går att samla upp i traven mycket bättre än förut och är på rätt spår helt enkelt! Men oj, oj, oj vad taggad han var idag.. syrran fick knappt stopp, haha. Måste sova nu, vill verkligen kunna gå till skolan imorgon, godnatt ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alma

Hoppas du mår bättre snart... Btw du är grym, levererar inlägg på inlägg. Gash bara älskar din blogg det är alltid lika kul o klicka in här!

Svar: Åh vad glad jag blir!
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-25 @ 21:16:29
Postat av: Michelle Petersson

HÄSTAR är verkligen världens bästa varelser. :D Hoppas du kryar på dej. ♥
Kram

Svar: Åh skoja inte! Tack du, kram <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-26 @ 09:18:07
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Julia Axelsson

Alltså ni är SÅ himla fina, du, Snobben och Philip!
Måste nog vara något utav de absolut finaste ekipaget jag vet, du och Snobben.
Det lyser kärlek rakt igenom, ni är bäst ♥

Svar: Åh, vad glad jag blir! <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-26 @ 13:52:03
URL: http://thelijas.blogg.se
Postat av: Olivia Levin

Verkligen superfin Häst!!
Den borde få lysa upp lite extra...http://olivial.horseworld.se/2014/09/25/veckans-hast/#comments

Kram

2014-09-26 @ 18:17:36
URL: http://olivial.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback