5.

Publicerat 2014-09-22 kl. 14:37:00 av Isabel Håkansson
♥ Jag kan inte ta i saker när mina fingrar är blöta. Jag knyter ihop händerna till knytnävar och går omkring så tills fingrarna torkat, haha. 
 
♥ Oftast är jag rätt otålig när det kommer till grejer i vardan. Planerar man t.ex nånting med nån kompis så är jag alltid den som ropar rakt ut "men kan vi inte göra det imorgon, då??". Men när det kommer till ridning och hästar så är jag oftast hellugn och väntar ut hästen jag sitter på och väntar på framgång. 
 
♥ Jag tänker mycket. Och ofta. På allt. För mycket. Min hjärna kan bli så överbelastad att jag ibland blir deppig och trött, sur och ledsen, allt i en enda stor blandning. Det har hänt och händer fortfarande ibland att jag kan ha haft en sjukt grym dag, kommer hem, lägger mig i sängen, blundar några minuter och sen slutar det med att jag ligger och storbölar med mascaran utsmetad i hela ansiktet ansiktet, typ. 
 
♥ Jag är lätt uttråkad. Jag klarar verkligen inte av att sitta tyst på lektioner, sitta still i timtal eller bara ligga raklång i sängen framför en serie en hel dag - NO, NO, NO. Jag vill få saker gjorda, snacka, skratta och göra nånting bra utav varje dag. 
 
♥ Jag är värdelös på matte, alltså VÄRDELÖS. Igår när jag satt och bläddrade igenom mina gamla mappar sen mellanstadiet och så hittade jag en gammal matte-läxa som jag gjort i 5:an och jag fattade n-a-d-a.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: thelijas.blogg.se

Då är vi två på att vara värdelösa på matte, haha! ;)
Kram / Thea - Thelijas.blogg.se

2014-09-22 @ 21:43:47
URL: http://thelijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback