3 måsten under hösten ♡

Publicerat 2014-09-13 kl. 12:03:00 av Isabel Håkansson
Doftljus, hårinpackning och uggs - vad vore hösten utan dem 3 sakerna?

Hösten för mig symboliserar färgsprakande höstlöv, långa promenader, mörka kvällar och tid för sig själv, verkligen. Det kan göra en hel dag att bara få hoppa i favvo-uggsen och knata upp till busshållplatsen. Uggsen må vara otroligt fula men jag finner inte ord för hur sköna dem är. Föreställ er varma, fluffiga och oootroligt sköna.. tofflor? Typ så känns dem.
 
Sen tycker jag det är viktigt med kvalitéts-tid med sig själv. Och vad passar då inte bättre än att kunna unna sig själv lite lyx med bra hårinpackning, ett liiite för långt bad och doftljus? Nej, nu börjar jag faktiskt längta tills den riktiga hösten faktiskt är kommen. I'm ready for ya.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback