Vi inviger veckan med lite feber, japp..

Publicerat 2014-10-20 kl. 09:57:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon, godmorgon och ännu en gång.. GODMORGON ♥ Hur mår ni idag? Jag mår sisådär om jag ska vara helt ärlig emot er, vilket jag alltid är *blink. Febern tillsammans med halsont kom som ett brev på posten efter den här helgen då jag både åkt moppe mitt i natten och ridit ute i regn.. mys. Plugga kan jag inte heller göra eftersom min Ipad är hemma hos pappa, så nåt annat än att bara ligga i sängen och käka halstabletter finns inte på listan för mig idag. 
 
Jag måste bli frisk fort och tänkte därför bara skritta Snobben idag, inget ansträngande utan bara skritt barbacka. Simpelt och inget ansträngande - det passar bra. En sak som verkligen gjorde min sjuka morgon 100 gånger bättre hur som helst var att jag såg att bloggen och VI bara sen igår, hoppat upp fyra snäpp och nu ligger på plats 46 på topplistan. Jag är sååå tacksam ännu en gång, och det vill jag att ni ska veta.. verkligen. 
 
Nu hörrni ska jag stänga av datorn några timmar och slå på serien 90210, det var alldeles för längesen jag såg den serien och är verkligen på tiden nu tycker jag, hihi. Vi hörs senare med mer update. Såklart. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback