Träns som faller mig i smaken

Publicerat 2014-10-01 kl. 11:29:00 av Isabel Håkansson
Tränset till vänster är ett aachen träns, SÅ snyggt och SÅ fint om man t.ex tävlar dressyr. Det svängda pannbandet som dessutom är smyckat med Swarovski stenar sätter verkligen pricken över i:et och jag TOTAL älskar tränset. Så fint, så stilrent och såå otroligt snyggt. Pullartränset till höger passar - enligt mig - bättre in i hoppningen och dess gren. Med ett något större och fluffigare ludd och ett vanligt svart, klassiskt läderpannband eller ett Swarovskipannband hade gjort tränset 2 die 4. Pullartränset är helt klart ett utav dem snyggaste tränsen jag vet.
 
Vad tycker ni om tränsen? Hiss/diss?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback