Svar på kommentar! "positiv jämt"

Publicerat 2014-10-22 kl. 15:37:45 av Isabel Håkansson
Svar: Gud vad roligt att du fått den uppfattningen, då jag alltid försöker förmedla så mycket värme och positiv-energi som möjligt på min blogg! Självklart finns det dagar då allting känns grått, tungt och allmänt supertråkigt, ingen nyhet liksom. Nånting jag försöker göra dem dagarna iallafall är att acceptera situationen och göra det bästa utav den. Ska du t.ex skriva ett matteprov, sätt på peppande musik och gör ditt bästa så att du kan känna dig stolt efteråt. Bara två sånna små saker kan få din dag att kännas 100 gånger bättre.. tro mig. 
 
Umgås med bra människor som sprider energi & får dig att skratta, undvik all depp-musik när du sitter på bussen och det spöregnar utanför och TÄNK FRAMÅT. "I'ts just a bad day, not a bad life". Sköt om dig & ännu en gång - jätteroligt att du fått den uppfattningen av mig ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback