Summeringen av dagens ridpass

Publicerat 2014-10-26 kl. 20:46:27 av Isabel Håkansson



Han är svår, men ack så cool att rida. Någon man skulle kunna slita av sig allt hår för att man blir så frustrerad på och kunna slita med i hundra timmar utan att ens komma halvvägs i mål. Min fina Snobben, han var så pigg och glad idag. Här med är vi fit 4 fight, igen. En bättre start på lovet gick inte att få! Förlåt för uppdateringen idag, men jag har varit i stallet hela dagen och sen avslutat dagen i Västerås med pappa och syrran. 

Jag är tillbaka imorgon igen, men nu checkar jag ut för ikväll. Det har varit skönt med en "day off", men som vanligt saknar jag att blogga när jag inte gör det.. Som sagt, vi hörs imorgon. Godnatt hörni, love u. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback