Snart flyttar vi!

Publicerat 2014-10-05 kl. 15:58:00 av Isabel Håkansson
Lite bilder på stallet vi ska flytta till. Bilden längst ner till höger är en bild på uppställningsplatsen man ställer hästarna på om dem ska skos. 

Vill ni att jag ska ge er en rundtur i det nya stallet? Det finns mycket ni inte har sett ännu, b.la alla hagarna, paddocken, kraftfoderkammaren, sadelkammaren, omklädningsrummet, privatdelen, hela stallet, höloftet och en massa mer! Finns det några intresserade - så får ni video nästa helg! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vill seee!!:D Kommentera allehopa, jag vill se!

2014-10-05 @ 20:22:45
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Jonna

Wow vad spännande, vilken skillnad det borde vara från erat gamla stall? Jag vill gärna se!! :D

2014-10-05 @ 20:48:00
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Josefin

Visst är det där ösbys stall? :)

2014-10-06 @ 06:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback