Sista dan i stallet- summerat i bilder..

Publicerat 2014-10-09 kl. 22:44:35 av Isabel Håkansson
Vi började såklart stall-eftermiddan med mys, massa pussar, stretching och jag gjorde allt i min makt för att få Snobben torr, haha. Dock ville jag inte riskera skav och red därför barbacka idag igen, jag var tvungen att göra det igår också nämligen.. Mysigt hur som helst & jag njöt varenda sekund av att fortfarande stå i ett litet, lugnt och stilla stall ♥ Nu har vi fått nycklarna till sadelkammaren i nya stallet och bärt ett lass med hö.. imorgon vinkar vi förväl till det gamla stallet, förevigt.
Bilderna är ifrån uteritten, som förövrigt var riktigt mysig! Hästarna var superpigga och glada, vilket gjorde mig helt varm inuti. Som planerat så reds Snobben 20-25 minuter i paddocken innan han reds ut, och det gick klart bättre än igår & galoppen satt ifrån början idag. Något stretig i traven, men han stretar endast för att han tycker det är jobbigt, det är typical Snobben.  Duktig var han iallafall!
Publicerat i Allmänt, Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback