Ridningen byttes ut mot en myskväll

Publicerat 2014-10-20 kl. 21:09:40 av Isabel Håkansson
Myskillarna ikväll, och ja, Philip har ett liiite för långt skägg hihi!

Jag hade en hejdundrandes huvudvärk idag när jag åkte till stallet, och inte gick den över heller.. Den blev bara värre & värre och på det så hade jag fruktansvärt ont i magen. Typ så att jag fick sätta mig ner och vila i omgångar medans jag mockade, haha. Så ingen ridning blev det idag, tyvärr. Men både Snobben och Philip fick sig en omgång i duschspilltan och borstning tills pälsarna blänkte på dem båda två. 
 
Det känns alltid lika bra i mammahjärtat när jag lämnat stallet och jag vet att hästarna står i nyhalmade boxar med kratsade hovar, skinande päls, hö i hönäten och mår bra.. verkligen. Det är värt varenda minut, förlorad kompistid eller however bara jag får ta hand om mina hjärtan. Dem får mig att må som allra, allra bäst och glömma allt vad problem heter några timmar varje dag, och jag kommer aldrig att kunna tacka dem nog för det. 
 
Imorgon hoppas jag på att må lite bättre så att åtminstone Snobben får komma ut och ridas lite. Annars kanske jag skulle kunna ta ut båda ponnysarna i paddocken och busa lite med dem där? Hmm.. nåt att tänka på ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Vad söta de är:)

2014-10-21 @ 17:13:11
URL: http://divorceyourhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback