Q/A #6

Publicerat 2014-10-15 kl. 11:26:00 av Isabel Håkansson
Om du fick välja att rida en utav storbloggarnas hästar, vem skulle de vara och varför?
Jag skulle vilja rida Nellie Berntssons häst Saga, jag har fått uppfattningen om att hon är lugn, men ändå känslig, lyhörd och GRYM på att hoppa. Sedan är hon riktigt fin att titta på, och ja.. Saga.
 
Pojkvän/singel?
Jag är singel, men det skulle vara myyys med pojkvän.
 
Älskar din blogg! Hur fick du Snobben att kunna ridas ut? Jag kommer inte ens ifrån stallet på min häst, han reser sig bara och det går inte längre snart. 
Mitt bästa tips är att släppa paddock och ridhus-ridningen och lägga ALL fokus på att få hästen bort ifrån gården. Förr gick inte Snobben ifrån gården, och om han gjorde det så stannade han och backade, backade och backade så långt att man tillslut var tillbaka på gården igen, haha. Jag var envis som sjutton och gav mig aaaaldrig, fanns inte på världskartan för mig liksom. Man får ta allting steg för steg och ha tålamod, helt enkelt. 
 
Hur mkt läsare har du och vad är ditt mål osv?
Jag har ca 150-200 läsare om dan, men jag vill uppåt, såklart! Jag har inget speciellt läsarantal jag vill uppnå, men jag vill se hur långt jag kan komma på att bara vara mig själv, liksom. Jag ääälskar att blogga och det skulle vara så roligt att vara en "känd" mediaperson, ascoolt.
 
Hur skulle du beskriva dig själv och hur skulle du beskriva Snobben?
Mig själv.. hm, en glad och positiv tjej som älskar att ha roligt och ha många bollar i luften. Försöker göra det bästa av dem dåliga situationerna och är sig själv alltid & alltid.
 
Snobben.. en otroligt speciell och unik indvid som man måste förstå sig på för att kunna tycka om. Självgod och med ett självförtroende upp till skyarna ;) Världens bästa och snällaste vän.
 
Vilka slags bloggar faller dig i smaken?
Ärliga bloggar. Inga "hej mitt liv är så bra och jag är rik, smart och snygg" blogg, dem faller mig inte i smaken ALLS, överhuvudtaget. Tummen upp för öppna och ärliga bloggare som vågar skriva ur sig aggresioner på sin blogg, berätta om nånting känns tråkigt, dåligt och livet är allmänt sugit. För ärligt, livet är inte ALLTID bra, men fortfarande inte alltid dåligt heller, såklart.
 
 
En hemmakväll med kompis eller fest? Vilken typ av människa är du?
Alltså ska jag vara 100% ärlig så har jag inte gått på speciellt mycket fester, då jag inte riktigt fått upp ögonen för att dricka och härja på. Men en hemmakväll om man är trött och fest om man är pigg och på bra humör, hehe!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback