Q/A #5

Publicerat 2014-10-03 kl. 12:00:00 av Isabel Håkansson
Använder du sporrar? Varför/varför inte.
Förr kunde jag använda sporrar på Snobben när jag hoppade bana eller skulle träna på kombinationer, i syftet att kunna få en reaktion SNABBT om det skulle behövas. Dock har jag inte använt det på över 1 år nu och har inga planer på att ha det heller, då jag inte anser att det behövs. Jag kan räkna alla gånger jag ridit S med sporrar på en hand, när han stått hos mig. När jag var medryttare på honom red jag jämt med sporrar.
 
Vad tycker du om ponnyakuten? 
Bra program, men jag tycker att "problemen" som visas i programen är så uppenbara ibland, och under castingarna då man får se alla möjliga sorters problem så får jag typ.. panik, haha. Man ser så mycket slarvfel som folk gör och sånt gör mig g.a.l.e.n Men jag gillar ponnyakuten, det gör jag! 
 
Vilka typer av personer irriterar dig mest? 
Hmm.. antingen bittra människor som ser allting ur en negativ synvinkel, eller folk som ljuger och aldrig nånsin kan svara ärligt på en fråga eller vara ärlig. Jag dör på dem betéenden jag nyss tog upp, inga personer jag skulle vilja umgås med direkt, hehe. 
 
 Här rider Mickis, med sporrar.
 
Finns det någon som vet allt om dig, isåfall vem? 
Ingen vet allt om mig, inte ens mina egna föräldrar eller min syster. Jag är inte den typen av människa som öppnar upp mig, jag håller helst allt jobbigt inne. 
 
När börja du blogga? 
År 2009, då var jag 9 år hihi. 
 
The fooo eller one direction? 
One direction, utan tvekan.
 
Har du pojkvän? 
Nope, då skulle jag nog mest troligt ta upp det i bloggen. Eller ja, det skulle jag. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback