Positiva och negativa saker med denna dag

Publicerat 2014-10-23 kl. 15:07:29 av Isabel Håkansson
♥ Fick sluta skolan redan lite efter klockan slagit 1, sååå välbehövligt, skönt & uppskattat! 
 
♥ Bloggens statistik är hög och allt känns bra kring bloggen för tillfället. 
 
♥ JAG ÄR FRISK! 
 
♥ Idag var dagen innan halloween-firande i skolan. Waah, jag älskar när det firas halloween i skolan, alla är så fina/roliga/söta/läskiga och det är en sån bra stämning. 
 
♥ Idag var även dan innan vi får lov!!
 
♥ Efter skolan så sprang jag in på en kiosk och köpte med snickers och energidricka till mig och systeris efter skolan.
 
- Vet inte hur Snobbens högra bakben ser ut idag.. hoppas på att svullnaden gått ner.. 
 
- Försov mig och hade en APdålig morgon. 
 
- Kallt som tusan, man fryser verkligen ihjäl så fort man går utanför ytterdörren, haha. 
 
- Det är sjukt stökigt inne på mitt rum, vilket gör att inspirationen skjuts i botten i samma sekund jag öppnar dörren till mitt rum. Tonårsproblems..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback