Planer i vinter

Publicerat 2014-10-20 kl. 16:51:41 av Isabel Håkansson
* SIHS2014 med Sandra & Linn. Det ska bli jätteroligt och det är faktiskt bara 1 månad och 10 dagar kvar just idag, hihi! Jag är på plats hela söndan och hoppas på en grym dag! 
 
* Se till att försöka hålla igång Snobben under hela vintern förutom en kort vintervila på nån vecka eller två bara. 
 
* Eventuell resa till London med vänner. Hmm.. säger inget mer förrän det är bestämt. 
 
* Ut och galoppera över (förhoppningsvis) snötäckta fält! Det måste ju vara bland det bästa som finns, enligt både mig och Snobben. Fysjutton vad jag och Snobben raceat runt på snötäckta fält i våra dag - bästa som finns. 
 
* Se till att ha väärldens mysigaste vinterlov med julafton ihop med släkten och nyårsfirande med kompisar, det kan inte gå fel! Nog för att vintern är den årstiden jag gillar allra minst, så är det riktigt mysig emellan åt också. 
 Veckans mission till mig själv: Knäppa nya, fräscha bilder. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback