Onsdagmorgon

Publicerat 2014-10-29 kl. 09:55:15 av Isabel Håkansson
Godmorgon hörni, taggade på en ny dag? Jag är! Det är så härligt med höstlov och att bara få pausa ifrån skolan en vecka för att andas ut och leva lite, det behövdes. Idag dock tänkte jag ta mig i kragen och göra klart en engelska & en svenska-uppgift som ska vara klar efter lovet. Suck. Är inte lov till för att få SLIPPA plugga, eller? Jaja, jag har inte mycket kvar på nån utav uppgifterna så det är väl bara att lägga på ett flin och göra det, I guess. Dagens planer hur som helst lyder såhär ↓
 
♥ Åka in till stan (i Stockholm) och kika runt lite. Det var sååå längesen jag var där, och som sagt, jag älskar Stockholm!
 
♥ Åka vidare till stinsen (shoppingcentrum) för att eventuellt shoppa lite, har ingenting som jag måste ha, men känner jag mig själv rätt så åker jag inte hem tomhänt hihi.
 
♥ Hem till Sala, stannar & käkar donken.
 
♥ Hoppträna Snobben, om det inte blir alltför sent.
 
♥ Blogga, blogga, blogga.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback