Nu klättrar vi uppåt!

Publicerat 2014-10-19 kl. 17:36:00 av Isabel Håkansson
         
 
Nu bloggers, så klättrar vi oss uppåt i listan! Jag är ÄNTLIGEN (som jag kämpat) med på topplistan inom kategori privata bloggar - djur. Jag är sååå glad och har faktiskt uppnåt ett utav mina delmål med min blogg. Att ta mig upp på privata-bloggar listan, och efter 2 års kämpande är jag här.. wow. 
 
Som sagt, jag är långt ifrån stor, men jag har kommit en bit på vägen med min blogg och det är det som räknas. Jag är stolt och tycker det här är bland det roligaste man kan göra - att blogga. Tack för att ni kollar er in här, dag efter dag, ni äger!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lisa Lignell - THELIJAS

Stort grattis! Du är sååå värd det. <3

2014-10-19 @ 19:04:27
URL: http://thelijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback