När vädret är gråmulet utanför

Publicerat 2014-10-27 kl. 09:33:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥ Jag vaknade för nån timme sen och har sen dess bara legat i min säng med mobilen & checkat bloggen, instagram och twitter i vanlig ordning. Utanför fönstret är det gråmulet och det ser ut att bli en typisk oktober-dag med lite blåst, gråmulen himmel och kanske några regnskurar, men jag klagar inte! Idag har jag tagit på mig stallet åt båda hästarna så att syrran får ledigt. Snobben ska ridas ut och Philip vet jag inte vad jag ska hitta på med faktiskt.. en lång rykt ska han få iallafall!
 
Efter stallet så ska jag troligtvis catcha upp med några vänner och hänga med dem, all kompistid som varit inplanerad i helgen har jag fått prioritera bort pågrund av att jag dragit ut på stallet alldelles för länge varje dag. Det är något jag är riktigt dålig på, just att vara effektiv och snabb i stallet. Jag kommer alltid på mig själv när jag står med min olje-pensel i handen och penslar hovarna, står och djup-masserar Snobben eller tricktränar med Philip i boxen, haha.
 
Hur ser dagens planer ut för er? Hoppas att ni klämmer in att läsa min blogg nån gång då & då under dan hur som helst, hihi ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Min plan är att åka på en pysselgrej och sen åka hem till en kompis ochbsova över med några fler ;) Dock känns inget särskilt roligt nu eftersom det inte känns bra med min ponny :(

Hoppas du får en bra dag i alla fall! :D
Kram

Svar: Åh vad tråkigt.. hoppas det blir bättre snart :( Kram!
isabelhakansson.blogg.se

2014-10-27 @ 09:51:49
URL: http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback