♥ Mitt höstlov ♥ V.44

Publicerat 2014-10-28 kl. 10:00:00 av Isabel Håkansson
Måndag: Red ut en mysig uteritt med Snobben. Sov ihop med 3 braingar och hade en grym kväll & natt. BRA DAG.
 
Tisdag: Rida ut Snobben barbacka och fortsätta att jobba igenom honom i sidorna. Oplanerad eftermiddag, ev. stockholmstripp.
 
Onsdag: Förhoppningsvis hoppträning med Snobben, oplanerad eftermiddag.
 
Torsdag: Skritt & jogging för Snobbens del, oplanerad eftermiddag.
 
Fredag: Vila för hästisarna, spenderar kvällen på ridklubben för att hjälpa till på den årliga spökövernattningen. Ska bli såå roligt!
 
Lördag: Dressyr med Snobben, nöta skänkelvikningar och verkligen försöka komma åt honom ordentligt. Oplanerad eftermiddag.
 
Söndag: Uteritt med hästarna, oplanerad eftermiddag.

Som ni ser så är mina eftermiddagar oplanerade princip varje dag, vilket betyder att allt kommer att bli spontant. Jag älskar att vara spontan, allt blir så mycket roligare då. Jag hoppas kunna *host* tvingamed nån/några kompisar att se Annabelle på bio nån utav dagarna i alla fall, har velat sett den jätte länge nu.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback