Lite morgonsnack en onsdag

Publicerat 2014-10-22 kl. 11:44:31 av Isabel Håkansson
 
Godmorgon, hörrni ♥ FÖRHOPPNINGSVIS blir detta det sista "jagärsjukidagigen" inlägget den här månaden, för jag dör av trisstess här hemma. Jag vill iväg till skolan och träffa alla underbaringar där borta, typ nu. Hur som helst, idag mår jag halv-krassligt men är på bättringsvägen helt klart! Känns bra att äntligen kunna skriva den meningen iallafall, att jag är på bättringsvägen alltså. 
 
Idag är jag stall-ledig och tänker lägga all min lediga tid åt att bli frisk, sounds like a plan. Men nog snackat om tråkigheter och över till lite roligare grejer! Igår skrittade jag ut Snobben i rask skritt barbacka några kilometer, men ÅH vad jag önskar att jag hade varit frisk och kunnat både trava och galoppera honom - för så underbar var han igår. Han pinnade på med raska steg och öronen rakt fram och jobbade på otroligt bra, tuggade på bettet och trampade under sig ordentligt. Berömde honom med jämna mellanrum & han frustade. Min prins. 
 
Nu ska jag faktiskt sätta mig och läsa igenom min mejl, hoppas på att hitta lite roligheter där ;) Efter det så måste jag stänga av allt vad sociala medier heter och plugga i några timmar, nu när jag äntligen fått tillbaka min iPad. Vi hörs senare, right? 
 Right now ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Krya på dig!

2014-10-22 @ 13:01:21
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Stackare du får krya <3

Har även en liten fråga då du ALLTID verkar vara så himla positiv och glad, hur gör du? För att hålla humöret, hålla motivationen uppe?

2014-10-22 @ 14:26:27
URL: http://nattstad.se/ellinorif

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback