Krispig höstluft och en morgon i ridstövlar

Publicerat 2014-10-17 kl. 10:40:00 av Isabel Håkansson
My morning 
 
Godmorgon.. vilken j*vla morgon jag har, verkligen. Allt började med en försovning och att jag och Madde såg bussen åka, vi var ca 20 sekunder från att hinna med den. Så vi ringer Hasse, vår "handledare" nere på GRC och berättar läget och han säger att vi kan komma senare i eftermiddag istället, men då ska Madde bort och allt slutade med att han sa att det är lugnt att vi inte kommer överhuvudtaget. Så igår var vår sista dag på GRC och vi får ledigt idag, bästa Hasse.. tack för att du förstod vårt krisläge haha.
 
Så runt 9 tiden imorse traskade jag alltså runt på stan i mina ridstövlar innan jag gick hem, inte dem bästa skorna om man ska gå ska jag tala om för er. Jag har fetaste skavsåren på mina hälar och jag måste halta fram för att undankomma smärtan så bra som möjligt. Shit, vad jag kommer sakna Grällsta. Den här veckan har varit SÅ rolig och jag har haft så himla roligt. Ska ni praoa nånstans i västmanland, tveka inte att praoa på Grällsta Ridcenter, det äger. Utan att överdriva.. ÄGER.
 
Dagens planer då.. hm. Jag ska fixa mina fransar och har en tid där klockan 12:30, vilket jag är väldigt förväntansfull inför. Jag har jättekorta ögonfransar och ser fram emot att äntligen se mig själv i fylliga och långa fransar, hihi. Efter att det är klart ska jag träffa ettpar kompisar en stund innan jag tar bussen hem där jag ska fixa stallet och rida Snobben. Lite lugn jogging, lösgöra och jobba vidare på att få honom mjuk.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback