Idag är det min dag ♥

Publicerat 2014-10-02 kl. 06:58:40 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Idag är det ju min födelsedag, ju. Jag är numera 15 år gammal och är sååå glad! För nån timme sen kom pappa och Pernilla in och väckte mig med frukost på sängen och paket. Jag är tacksam och världens gladaste, så himla lyckligt lottad är jag. Kan dock inte låta bli att vara dunder-nervös samtidigt, waaah.. vill bara ha provet och allting avklarat så att jag vet om jag kan få köra moppe till stallet ikväll eller inte ;)

Tänkte mest bara kika in här och checka av läget litegrann.. Ni har ett tidsinställt idag, med en - enligt mig - viktig fråga invarande, så kolla in här senare & ta del av debatten som pågår just nu. Okej, bloggers. Nu måste jag gå och börja sminka mig, fläta ihop håret i en slapp fläta och sätta på mig kläderna som ska få pryda min kropp idag, hihi. Det fick bli ett snabbt morgon-inlägg nu, men bättre än inget. Ha en aaasbra dag i skolan, och glöm aldrig bort att ni är er egen och ingen nånsin kan bestämma över er.
Herregud, vad jag saknar min Snobb. En dag utan honom känns som en hel livstid, typ. Idag tänker jag på honom, då blir allt bra ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Hoppas du får en grym dag!:D
Lycka till på moppeprovet nu!:)

Svar: Åh taack! :D
isabelhakansson.blogg.se

2014-10-02 @ 07:08:36
Postat av: Julia Axelsson

Grattis världens bästa Isabel, ha en super dag <3

Svar: Tack Julia <3 detsamma till dig!
isabelhakansson.blogg.se

2014-10-02 @ 07:35:54
URL: http://thelijas.blogg.se
Postat av: Malva

Grattis Isabel <3

2014-10-02 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback