♥ Hööks in my heart ♥

Publicerat 2014-10-04 kl. 16:44:22 av Isabel Håkansson
Idag när jag en kort sväng var iväg till Västerås med Milla, så tittade jag in på hööks och såg dessa ↑ ursnygga sakerna. Och tro mig när jag säger att schabraket är 100x snyggare i verkligheten! Det glittrar och ger ett jättelyxigt intryck, vilket jag ääälskar! Om det inte vore för att jag hade alltför många marinblåa schabrak redan så hade jag utan tvekan köpt med det hem idag. Men som sagt, jag har waaay för många marinblåa schabrak redan. Jag har mer och mer på senaste tiden börjat digga hööks, dem är helgrymma ju! Förstå dessa ovanstående saker lite senare i höst, GOS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback