Hemma efter en rolig kväll

Publicerat 2014-10-01 kl. 20:41:25 av Isabel Håkansson
Just nu, håret är kaos efter att ha åkt moppe och jag är tröttare än tröttast.. men lycklig, otroligt lycklig
.
Jag & en bra vän åkte buss hem till henne idag, hängde där ett tag och åkte sen moppe in till stan, där pappa bor. Lagade lite mat, pluggade, snackade och fikade om vartannat - såå mysigt. Jag mår kind of illa när jag tänker på att jag gör slutprovet för moppe imorgon, jag vill det här SÅ mycket och skulle bli jättebesviken om jag inte klarade det.. ett lycka till skulle värma ♥
 
När vi pluggat och kände oss klara med allt som behövde göras och hade snackat i timtal så drog vi ut på stan och träffade lite folk. Okej, nog för att jag kände mig obekväm med mjukisbyxor och världens största munkis så skrattade jag helahela tiden och det om nåt tyder på att jag mår bra i min omgivning. Det är så skönt att bara för nån timme sisådär, släppa ALLT annat och bara leva för stunden. Skratta, skoja och snacka.
 
Nu är jag hemkommen iallafall och har precis vinkat av Sandra nere på grusplanen som var så snäll & skjutsade hem mig. Jag ska hoppa in i en varm dusch, göra mig nånting gott och varmt att dricka och sen ska jag hoppa i myskläderna för att blogga, blogga och blogga. Imorgon ska bloggen uppdateras med live inlägg om hur det går för mig, klarar jag av slutprovet eller inte? Don't know. Allt jag kan göra är att hålla tummarna & göra mitt allra, allra bästa. Gnight ma blogfriends, imorgon hörs vi igen.. förbered er på en nervös Isabel.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Åh lycka till vännen, du klarar det!
Håller tummarna för dig <3

2014-10-01 @ 21:31:58
URL: http://thelijas.blogg.se
Postat av: evie

Lycka till, kommer gå kanon ska du se! :)

2014-10-01 @ 21:50:22
URL: http://evieastrom.se
Postat av: Emilia

Lycka till bästa bloggaren och förebilden<3

2014-10-01 @ 22:43:59
URL: http://Emiliaa.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

sv: Härliga planer! Stort lycka till och hoppas du får en riktigt bra höst! Kraam!

2014-10-03 @ 08:06:33
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback