Godmorgon // dagens planer

Publicerat 2014-10-15 kl. 08:00:00 av Isabel Håkansson
Pressat tidschema - jag är van. Nu kör vi igång den här dan med en smoothie och lite morgonbloggning, yes yes! Jag är verkligen taggad på allt nu, och SHIT vad jag älskar livet. Allt är som bäst när det går i en rasande fart, då hinner man inte stanna upp och grubbla över saker man kunde gjort bättre eller fördjupa sig i dystra tankar.. nåt att tänka på. Rock this day nu, bloggers. Ni ÄGER!
 
Möta upp Madde vid busshållplatsen i stan.
 
Åka till GRC och ta ut Gazela för lite morgontrim i ridhuset.
 
Ev. ta ut Bacardia för att rida henne, lite lätt jogging i en bekväm form och kravlös galopp.
 
Mocka och rida, rida, rida flera hästar.
 
Hem ifrån GRC och raka spåret till mina egna hästar. Rida ut Snobben med Pernilla & Philip.
 
Köra in moppen till stan och sova med Maddis.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är så kul att se att du får göra det du älskar mest av allt är så glad för din skull. Kör försiktigt med moppen ikväll. Vi syns lillan..

2014-10-15 @ 09:21:42
URL: http://www.aj-expresservice.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback