Godmorgon!

Publicerat 2014-10-11 kl. 11:03:07 av Isabel Håkansson
Som jag sa igår, nu kör vi - i med en ny växel med allt vad blogg och livet heter. Igår var en bra, men väldigt, väldigt stressig dag. Vi hade våran längsta skoldag i skolan på hela veckan och slutade inte förrän 15:30, då körde jag raka spåret hem och upp till stallet. Jag och syrran red över hästarna till nya stallet medans mamma tog bilen ner med alla täcken, fodertunnor, höpåsar, träns och andra viktiga saker.
 
När vi ledde in hästarna i nya stallet så var Snobben lite nervös och verkade misstänksam på miljön, men han lugnade ner sig så fort jag satte igång att rykta, spola hans ben och gosa som jag gör varje dag och alltid har gjort. Jag kommer att hålla på samma rutiner som jag alltid har kört på tidigare, mest för att Snobben ska känna sig bekväm, liksom. Det känns superbra i nya stallet iallafall, och bara grejen med att få stå i STORA spolspilltor, med ett riktigt slang och vattensystem med belysning är nånting helt nytt för mig, haha.
 
Imorse gick mamma upp tidigt för att ta ut hästarna och kolla så att dem hade det bra. Själv är jag påväg till Borlänge med pappa & syrran för en liten dagsutflykt. Jag är så glad, så, så glad ♥
Världens finaste ponnysar, mitt hjärta smälter..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback