För&nackdelar med att blogga själv..

Publicerat 2014-11-01 kl. 12:50:00 av Isabel Håkansson
+ Man får bloggen precis som man vill ha den och får bestämma allt själv.
 
+ Man har endast sig själv att tacka så fort framgång kommer.
 
+ Det blir inte lika "rörigt" för läsarna, vilket det lätt kan bli om man bloggar flera.
 
+ Bloggen blir mer personlig.
 
- Det kan bli svårt att hinna med att uppdatera bloggen ordentligt under vissa perioder, när man är själv.
 
- Man har ingen att bolla idéer, drömmar och mål med när det kommer till bloggen.
 
- Bloggen kan bli rätt enformig och tråkig om man t.ex har bloggtorka.
 
- Det gäller att kunna stå mycket på egna ben och ha skinn på näsan. Hatkommentarer ÄR jobbigt att få, och står man ensam på en blogg så kan det kännas tuffare..
Jag kör mitt egna race, tror på mig själv & att jag kan stå på egna ben, no matter what. Jag driver min blogg på egen hand och trivs så, så bra med det.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Och du kör ditt race GRYMT, satan vad jag tycker om dig och den här bloggen, verkligen ♥

2014-11-01 @ 13:23:09
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback