Ett alltför sent hej

Publicerat 2014-10-06 kl. 15:57:32 av Isabel Håkansson
 
Right now ♥ ↑
 
Hey hello bloggers! SHIT vilken seg dag det har varit hittills, alltså. Lektionerna i skolan gick i snigelfart och jag trodde att jag skulle kollapsa under spanska-timmen, helt seriöst. Men nu - finally - så är jag hemma & har tänt lite ljus och tagit fram en glassburk, redo att uppdatera favvobloggen, kommentera och läsa ikapp andras bloggar. Efter det står plugg i fokus, jag har massa att plugga på så det gäller för mig att vara effektiv! 
 
Ikväll ska jag och 2 kompisar ut med mopparna och köra lite. Så himla roligt, hihi! Jag har sagt det förr och säger det igen - mitt liv blev 1000 gånger enklare när jag skaffade moppekort, och det känns så himla skönt att slippa vara beroende av mamma, pappa eller någon som kan skjutsa mig hela tiden. Nu tar jag mig vart jag vill, när jag vill. Vilket äger. 
 
Okej, nu har jag ingenting mer att skriva inprincip, för så intressant är min dag idag. Finns det nåt speciellt ni läsare skulle vilja läsa om? Jag har kli i fingrarna och vill skriva, skriva, skriva. Men så kom vi till det här med inspirationen och kreativiteten, hmm.. Ibland står det tomt i huvudet, alltså. Har ni nåt ni vill läsa om, så kommentera eller mejla mig! ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback