En vecka full av ridning och hästar!

Publicerat 2014-10-01 kl. 14:48:00 av Isabel Håkansson
Vecka 42 så åker jag och världens bästa Madde ut till sköna gröna Grällsta för en hel vecka full av äventyr, hästar och ridning. Jag gillar verkligen Grällsta, och trivs otroligt bra på den stora, fina gården och ihop med alla hästarna. Nog för att dem är liiite galna, pigga och rätt heta dem flesta av dem, hehe.  Vi har prao med skolan och jag och Madde tingade Grällsta utan att tveka en sekund. Det ska bli himla roligt att få rida lite andra hästar och ta in nya erfarenheter och trimma såväl storhästar som B-ponnysar. 
 
Förstå själva när vi kommer dit, kalla mornar med trimpass i ridhusen på dunderfina hästar och hopp-pass på välutbildade hästar. Jag längtar ihjäl mig! Inte för att jag vill ha hästar som mitt yrke när jag blir vuxen, men hästar är ju trots allt mitt största intresse i livet och jag ser inget bättre och roligare än att få möjligheten att praoa på ett stort ridcenter. Under hela vecka 42 så får Snobben en minst sagt välförtjänt vilovecka med endast skritt och en massa rykt. Han har inte vilat mer än 2 dar i sträck lite då & då efter att han satts igång efter skadan i våras. Snobben är en häst som vilar sig i form, och jag tror att lite vila kommer göra honom gott. 
 
Dethär är lite utan GRC's hästar som dem har inne just nu, enligt deras hemsida. Mina ögon blir hjärtformade helt seriöst, så otroligt snygga hästar. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback