En sväng förbi Odal

Publicerat 2014-10-08 kl. 16:39:51 av Isabel Håkansson
Idag efter att ha släppt av Madde efter skolan så åkte jag till Odal en sväng för att kolla efter ridvantar, vinterridstrumpor och ett stort, maffigt fårskinnsludd att ha på Snobbens hackamore. Dessvärre hittade jag varken vinterridstrumpor eller något ludd som jag tror skulle passa på Snobbens hack. Så istället investerade jag mig ettpar nya ridhandskar som satt som en smäck och var sjuukt sköna, samt lite godis till kaninerna. 
 
Alltså jag älskar att kolla på hästsaker, det är verkligen bland det roligaste man kan göra, helt seriöst haha. Hade jag en miljon kronor i byxfickan så hade jag utan tvekan spenderat minst hälften av dem pengarna på hästsaker! Hur som helst, känns bra med ett par nya ridhandskar inför praoen nästa vecka.
Publicerat i Allmänt, Newie,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback