En söndag utan ångest

Publicerat 2014-10-26 kl. 11:04:24 av Isabel Håkansson
Min morgon började på bästa optimala sätt - att pappa kom in i sovrummet med baguetter och apelsin juice som han varit och handlat nu på morgonen. Bästa pappa, han är så snäll jämt ♥ Jag har varit vaken i nån timme nu och tänkte snart hoppa på moppen för att få stallet avklarat för dagen. Idag tänkte jag prova rida Snobben lite lätt i paddocken i skritt och trav, även om det kanske är lite hårt. Får linimentera in benen ordentligt efteråt och inte rida så länge. Ber syrran filma så att jag får se hur han rör sig, sounds like a plan.
 
Philip och syrran ska jag gå med på en ridtur ut. Det känns som om dem kan behöva lite extra guidning ifrån marken, dem två. Inte för att det går dåligt för dem på nåt sätt, utan mer för att jag ska kunna påminna Pernilla att vara konsekvent, då hon oftast brukar låta hästarna göra lite som dem vill.. hehe. Ska försöka leta fram våra lädertvålar också, för dem kom heeelt bort i flytten.
En lov-söndag hos mig, just nu. Kan det bli så mycket bättre?!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

lät som en bra start på söndagen

2014-10-26 @ 11:28:07
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: IdaHelena

Vilken härlig dag :) Vill du uppskatta din pappa lite extra finns riktigt skojiga present-tips här: http://skrolla.se/25-satt-att-gora-pappa-glad-pa-fars-dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback