En mysig söndag väntar

Publicerat 2014-10-19 kl. 11:00:05 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥♥ Hoppas ni sovit gott & är utvilade, själv är jag riktigt trött och har ont som tusan i min stackars hals.. hoppas det går över! Jag har SÅ mycket inspiration till allt vad blogg och sociala-medier heter nu, det kommer upp idéer efter idéer i mitt huvud och det rullar på, liksom. Statistiken går även den stadigt uppåt efter mitt lilla break nu i veckan. 
 
Idag ska jag ta det LUGNT. Bara vara här hemma och plocka på rummet och även hoppträna Snobben lite lätt är tanken. Känns allting bra så höjer vi nog upp hindrena lite idag, vi har inte hoppat över 80cm på snart 1 år, och det känns som om vi inte riktigt kommit igång ordentligt inom hoppningen efter Snobbens lilla "skada" i vintras. Men nog snackat om det, vi tar det i vår egna takt och utför handlingar som jag inte får ångest över senare, liksom. 
 
Söndag för mig betyder mys och uppladdning inför en ny vecka, alltid. Jag försöker att med hjälp av en massa positiva tankar stöta bort söndagsångesten, för den är sååå onödig at all. "A negative mind will never give you a positive life.." Så sant som det är sagt, var glad och försök göra det bästa av alla situtationer - alltid. 
Right know, osminkad & grejer.. ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är ju FÖR fin asså.

2014-10-19 @ 13:24:23
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback