En egoboost och godmorgon!

Publicerat 2014-10-05 kl. 11:13:00 av Isabel Håkansson
Igårkväll fick jag damp ett mejl ner i min inkorg, jag fick ett privat-meddelande på facebook och en grymt snäll & fin kommentar här på bloggen. Det gör så mycket, allt ni skriver. Jag läser och svarar på ALLT och kommer alltid att göra det, just för att jag blir så otroligt, o-t-r-o-l-i-g-t glad och jag uppskattar det ni skriver så oerhört mycket! Man får verkligen en riktig egoboost och motivationen åker i taket, minst sagt. Nu kör vi i ännu en växel!
 
Godmorgon, hur som helst ♥ Hur mår ni idag? Jag mår toppen! Dagen startade med en liten försovning, och hästarna fick gå ut drygt en timme senare än vanligt, men dem verkade inte jätte berörda över det. En kompis kom och hämtade vår transport samma tid som vi ändå släppte ut hästarna, så det vart bra in timeat iallafall! Jag är så otroligt taggad på ridningen idag, för det SKA gå bra! Skam den som ger sig, verkligen. 
 
Annars då? Jag tänkte dra igenom dagens planer lite snabbt bara, dels för min egna skull & för att jag ska komma ihåg allt, haha. 
 
• Städa kaninburar samt plocka kaninernas päls. Dem fäller något så SJUKT! 
• Städa mitt rum.
• Rida, mocka och borsta. Länge och noggrant!
• Förbereda inför kommande veckan, skriva ridscheman och duscha med hårinpackning. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback