Efter en grym vecka - en grym helg.

Publicerat 2014-10-18 kl. 10:00:10 av Isabel Håkansson
"Do it with passion or not AT ALL"
 
Hello grymmisar. Haft en bra vecka? DET HAR JAG. Shit, vad livet är bra just nu alltså. Allting känns inte långt ifrån perfekt och jag passar på att njuta av den känslan. Hur som helst, igår red jag Snobben lite lätt i paddocken som planerat. Han började passet med att försöka stanna ettpar gånger, sa åt honom ordentligt och efter det fortsatte vi passet utan några fler försök till att stanna. Underlaget i paddocken var jättedåligt, och Snobben som är så känslig för dåliga underlag kändes inte fräsch alls och tog inte ut stegen mer än vad han behövde kan jag tala om för er. Så tråkigt när man inte håller efter paddockarna såhär års när dem blir hårda så lätt.. suck. 
 
Idag är det lördag - ny dag och nya tag. Vädret är lite gråmulet och termometern visar inte mer än 5-6 grader, vi närmar oss kallare (och mörkare) tider, buhu. Så fort det här inlägget är skrivet ska jag ut och gosa med kaninerna innan jag tar första trippen upp till stallet idag. Jag ska hacka ner lite morötter i en påse och unna hästisarna lite lördags-lyx när det ändå står i hagen. 
 
Lite senare ska hästarna ridas ut och ikväll drar jag på tjejmiddag med några bra, vilket blir sååå kul. Dags att sätta fart så jag hinner med allt, hihi. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Härligt! :)

2014-10-18 @ 10:39:18
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback