Efter en bra dag, let's have a good evening

Publicerat 2014-10-27 kl. 18:52:00 av Isabel Håkansson
Nu sitter jag och tar igen mig efter den här dagen, som förövrigt var helt gryyym. Jag ska snart iväg igen för en sleepover, vilket ska bli riktigt roligt! Jag har spenderat min eftermiddag ihop med Sandra, en vän som jag går sååå bra ihop med. Vi har varit & hämtat min syrra i skolan, köpt med oss mango och suttit hemma och snackat i timmar, åkt moppe och haft det så himla bra. Imorse hade jag även en väldigt mysig stallmorgon, åh vad jag är nöjd över hästarna och om inte minst Snobben idag, alltså!
 
Det är dagar som dessa som man är himla tacksam över livet och verkligen kommer till insikt hur bra man egentligen har det. Dagar som dessa man kan gå med magont och dåligt samvete över att man vet hur vissa andra faktiskt har det, och JAG emellanåt klagar på MITT liv.. sjukt. Livet är himla orättvist, och man ska vara så, så, så otroligt tacksam över allt man har och ta vara på alla människor man tycker om ♥
 
Hur som helst, hoppas ni får en grym kväll och har haft en uuurbra måndag, för det är ni värda, varenda en av er! Jag är laddad inför en hel kväll och natt med tjejsnack och onyttigheter. Nu säger jag god natt för ikväll och släcker ner bloggen för idag. Pusspusspuss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback