Älskade torsdag ♥

Publicerat 2014-10-09 kl. 16:15:37 av Isabel Håkansson
Hej, mina favoriter! Dagen idag har rusat iväg, och GUD vad skönt det känns! Jag har så mycket att göra just nu, i den här perioden i mitt liv. Skolan spottar ur sig prov, efter prov, efter inlämning, efter inlämning, huset är på G att säljas och på det så är det en massa i stallet som ska packas, flyttas och bäras och nu är vi inne på sista natten i det nuvarande stallet. Jag är lite nervös över hur Snobben ska trivas, med handen på hjärtat. Men jag lovar både honom och mig själv att han endast ska hanteras av dem som redan känner honom, dvs jag, min syster, mamma, Mickis och Sanna. Det är VI som får på egen hand rykta och rida Snobben, inga andra. 
 
Hur som helst, dagen idag har rusat iväg, somsagt. Men den har överlag varit bra och jag har fått rätt mycket gjort i skolan. Nu har jag "bara" 2 inlämningar att skriva vidare på och "bara" 1 prov att plugga på tills imorgon, weho. Det är sjukt egentligen, hur mycket tid som läggs åt skolan och plugg.. 8 timmar om dan MINST. Dock är ju skolan mer eller mindre en nyckel till framgång och jag tror man ångrar sig i framtiden om man inte tar vara på skolåren, actually. 
 
Idag ska Snobben gå avslappnande, och jag tror vi fortsätter på samma spår som igår. Rider honom i paddocken ca 20 minuter och avslutar passet ute i skog och mark ihop med Pernilla & Philip. Snobben ska ridas i 4 dagar till, sen får han 1 veckas vila. Landa lite i nya stallet, ta in allt han lärt sig på senaste och bara vara häst och bli ordentligt ompysslad och bortskämd. Okej, bloggers - klockan tickar, stallet väntar. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Ella

Kika in och var med och tävla om ett valfritt fint smycke med egen gravyr!
Du kan alltså ha ett viktigt citat, namn eller annan valfri gravyr på.
http://teametella.blogspot.se/2014/10/tavling-i-samarbete-med-gravyrbutiken.html#comment-form

2014-10-09 @ 18:39:06
URL: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback