Allt har gått fel den här morgonen

Publicerat 2014-10-23 kl. 07:55:23 av Isabel Håkansson
Precis allt som skulle kunna tänkas gå fel den här morgonen, har gått fel eller ännu värre - åt helv*te. Men inte är jag sur för det, tvärtom. Jag är relativt frisk idag och sitter i skrivande stund på bussen, påväg till skolan. Skoldagen är ganska lång och innehåller bara tråkiga lektioner, men jag är SÅ glad över att få vara tillbaka i skolbänken. Konstigt nog. 

Några tidsinställda kommer inte att komma upp under dan, då jag satt hela kvällen igår med Pernillas youtube kanal och prioriterade annat.. men efter skolan hörs vi igen! Nu: njuta av bussresan som är kvar och efter det, kicka igång en skoldag. PUSS 

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback