Vilka är det som läser min blogg?

Publicerat 2014-11-24 kl. 11:00:00 av Isabel Håkansson
Vilka är ni, ni som läser min blogg & skriver så snälla och fina saker till mig, egentligen? Under tiden jag inte bloggade, vilket var 3-4 dar så fick jag mejl, kommentarer och meddelanden där ni skrivit riktigt fina saker till mig. Vilket gör mig så varm och glad i hjärtat.. Så nu undrar jag - vilka är ni som läser min blogg? Hur gamla är ni? Har ni någon blogg? Isåfall så klickar jag mig in på den och slänger in lite kommentarer ♥
 
Medans jag ändå är inne här så vill jag passa på att önska alla er en fortsatt bra måndag, och JAG VET att måndagar kan kännas uuurtråkiga, men försök göra nåt bra av dagen iallafall. Puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag läser :) 27 årig tjej från Sverige men bosatt i Italien. Här jobbar jag med hopphästar upp till GP nivå. Och det är de min blogg handlar om :) kram nikki

2014-11-24 @ 11:35:56
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback